FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Hoe wijzig ik de afleverwijze (e-mail, SMS of papieren factuur)?

Je ontvangt je factuur en je betalingsbericht standaard enkel via e-mail en sms.

Waarom maakt Scarlet deze bewuste keuze?

Welkom in een groene wereld.

Het broeikaseffect, ontbossing, de opwarming van de aarde en de desastreuze gevolgen voor het klimaat kan niemand meer negeren. Hoe minder we printen, hoe meer ademruimte onze planeet krijgt.

Eenvoudiger en goedkoper.

We winden er geen doekjes om. Naast het ecologische aspect speelt ook het economische aspect een rol. Scarlet is en wil ook in de toekomst een telecommunicatieprovider blijven die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Een factuur via e-mail en sms past in dit plaatje.

Toch liever een factuur op papier?

We vragen je wel hier goed over na te denken. Doe dit enkel wanneer je echt een papieren versie nodig hebt (bv voor je boekhouder).

Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Ga naar het tabblad Mijn factuur en betalingen.

Uw betalingsbericht:

  • Status actief: Je factuur wordt momenteel afgeleverd op deze wijze. Klik op desactiveer om je factuur niet meer op deze wijze te ontvangen.
  • Status inactief: Je factuur wordt momenteel niet op afgeleverd op deze wijze. Klik op activeer om je factuur op deze wijze te ontvangen.
  • Klik op Wijzig naast iedere inviduele optie om het e-mailadres of gsm-nummer te wijzigen waarop je factuur afgeleverd wordt.