FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Hoe bestel ik een extra decoder?

Om naar je zenders te kunnen kijken op je tv heb je een decoder nodig. Wil je meer dan één tv aansluiten, dan heb je extra decoders nodig.

Hoeveel decoders kan ik aanvragen?

Afhankelijk van de snelheid van je lijn kan je tot 2 extra decoders aansluiten. Als de snelheid van je lijn te laag is, is het mogelijk dat de technieker maar 1 extra decoder zal kunnen aansluiten.

De prijs van de eerste decoder is inbegrepen in het abonnement. Een extra decoder kost 4 euro per maand.

Hoe bestel ik een extra decoder?

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je je abonnement ziet.
  • In het tabblad Digitale tv, klik op Extra tv-decoder.

Voeg tot 2 extra decoders toe en klik op Volgende.

Volg de stappen om je bestelling te voltooien.

Je moet nu enkel nog een afspraak maken met onze technieker. Als je nog niet weet wanneer je beschikbaar zal zijn, klik dan op Aanvraag om teruggebeld te worden of bezoek het tabblad Afspraak wanneer je klaar bent om een afspraak te maken.

 

Kan ik kiezen voor een draadloze oplossing?

Een extra decoder moet uiteraard ook verbonden zijn met je modem. Indien je geen kabel wenst tussen de modem en de decoder, dan kun je kiezen voor een draadloze oplossing. Deze oplossingen zijn betalend maar de installatie ervan is gratis. Onze technieker heeft deze toestellen op voorraad indien je hiervoor zou kiezen. Voor meer info, klik hier.