Cookie policy

Scarlet gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker en aangenamer te maken en om de inhoud beter af te stemmen op uw behoeften en voorkeuren. U kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van de website niet of niet optimaal werken. Indien je onze website verder bezoekt zonder je cookie-instellingen aan te passen, gaan we er van uit dat je de installatie van cookies aanvaardt. Raadpleeg ons cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en de mogelijkheid om de cookies op elk moment te blokkeren.

Welkom op Mijn Scarlet

Gebruik "Mijn Scarlet" om uw abonnementsgegevens te raadplegen of aan te passen. Bekijk uw facturen en verbruik, beheer uw e-mailadressen of bestel extra opties voor uw Scarlet product.

Wachtwoord vergeten?

Scarlet contacteren.

Wist u dat u zelf snel en eenvoudig een antwoord kan vinden op de meest voorkomende vragen? Bezoek onze vernieuwde kennisbank na het inloggen op mijn.scarlet. Wanneer u geen antwoord op uw vraag terugvindt, kan u uw vraag via onze kennisbank ook electronisch doorsturen naar onze klantendienst. Klik hiervoor op het artikel van uw keuze en nadien op de 'contact'-knop.

Wilt u het snelst efficiënt geholpen worden? Treed dan in contact met één van onze medewerkers via onze gratis chat support. We zijn via chat bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9 u. tot 21 u.

U kan onze klantendienst ook telefonisch contacteren: 02 275 27 27, maandag tot en met zaterdag van 9u tot 17u30.


Tip: De kans is groot dat het antwoord op uw vraag terug te vinden is op onze support site: http://support.scarlet.be.

Reeds Scarlet klanten betalen geen abonnement meer!