Identificatie van
je herlaadkaart

Waarom vragen wij je om je te identificeren?

In overeenstemming met de specifieke voorwaarden met betrekking tot de dienst “scarlet mobile” en de wettelijke bepalingen betreffende de identificatie van de eindgebruiker van een prepaidkaart, is elke klant met een prepaidkaart van Scarlet verplicht zich te identificeren of zijn/haar identiteit te bevestigen telkens wanneer Scarlet daarom vraagt.

Omwille van technische wijzigingen die wij vandaag doorvoeren, vragen wij al onze prepaid-klanten om een nieuwe identificatie. Je kan je persoonlijke gegevens bevestigen tot en met 30/09/2018.

Als je je niet identificeert tegen die datum, wordt je kaart definitief geblokkeerd vanaf 01/10/2018. Je zal geen enkele communicatie meer kunnen uitsturen of ontvangen met deze kaart.

Wat nu?

Voer de gegevens van je Scarlet-herlaadkaart in

  • Klik op Beginnen.
  • Voer het gsm-nummer en het simkaartnummer van je herlaadkaart in.

& koppel je herlaadkaart aan een Scarlet-klantnummer

  • Je herlaadkaart is al gekoppeld aan een Scarlet-klantnummer? Dan moet je enkel nog je klantgegevens (naam, voornaam, adres, etc.) bevestigen of aanvullen.
  • Je hebt een Scarlet-klantnummer voor een ander product (fix of mobile abonnement), maar je herlaadkaart is hier niet aan gekoppeld? Je kan je herlaadkaart aan je bestaande Scarlet-klantnummer koppelen. Meer info
    Bevestig nadien, indien nodig vul je waar nodig, je klantgegevens (naam, voornaam, adres, etc.) aan.

Laatste stap om je identiteit te bevestigen: herlaad je kaart

  • Na het uitvoeren van stap 1 word je doorgestuurd naar onze herlaadpagina.
  • Je hebt nu tot en met 30/09/2018 de tijd om je identiteit te bevestigen. Dit doe je door je kaart te herladen via Bancontact. Wij raden je aan dit onmiddellijk te doen. Want als je het vergeet, volgen herinneringen en riskeer je een blokkering van je kaart. (Weet dat je krediet 6 maanden geldig blijft).
  • Pas op! Als je niet met Bancontact herlaadt, maar bijvoorbeeld met VISA, MasterCard of een voucher, wordt je simkaart wel opgewaardeerd, maar je identiteit zal niet bevestigd zijn.

Bevestiging

  • Na het herladen, wordt de opwaardering van je krediet en de toekenning van je bonus bevestigd via sms.
  • Zodra wij bevestiging krijgen van je identiteit, krijg je een tweede sms.
  • Als je een nieuw klantnummer hebt aangemaakt, ontvang je de welkom-e-mail die al onze nieuwe klanten krijgen, met daarin je klantnummer en je gebruikersnaam voor mijn.scarlet (je persoonlijke online klantenzone).

Wat gebeurt er bij niet-identificatie?

Als je de identificatieprocedure niet volgt (je koppelt je herlaadkaart niet aan een Scarlet-klantnummer) en je daarna niet herlaadt tegen ten laatste 30/09/2018 met Bancontact via onze website, dan wordt je herlaadkaart definitief geblokkeerd vanaf 01/10/2018. Je zal geen enkele communicatie meer kunnen uitsturen of ontvangen met deze kaart en je verliest je resterende krediet.