= ! @ %

Hoe ons te contacteren ? Hulp en vragen

Hulp nodig?

Identificatie van je herlaadkaart

Waarom moet je je identificeren?

Door een besluit van de federale regering, van kracht sinds 17/12/2016, mogen telecomoperatoren geen anonieme herlaadkaarten meer op de markt brengen. Alle gebruikers van een Scarlet herlaadkaart moeten zich dus absoluut identificeren voor 07/06/2017.

Wat nu?

Voer de gegevens van je Scarlet herlaadkaart in.

  • Klik op Beginnen.
  • Voer het gsm-nummer en het simkaartnummer van je herlaadkaart in.

Koppel je herlaadkaart aan een bestaand Scarlet-klantnummer of maak een nieuw klantnummer aan.

  • Je herlaadkaart is al gekoppeld aan een Scarlet-klantnummer? Dan moet je enkel nog je klantgegevens (naam, voornaam, adres, etc.) toevoegen of bevestigen.
  • Je hebt een Scarlet-klantnummer, maar je herlaadkaart is er nog niet aan gekoppeld? Gebruik dan je mijn.scarlet-gebruikersnaam en wachtwoord of je klantnummer in combinatie met een factuurnummer. Meer info
    Bevestig nadien, indien nodig vul je waar nodig, je klantgegevens (naam, voornaam, adres, etc.) aan.
  • Je hebt nog geen Scarlet-klantnummer? Dan moet je enkel nog je klantgegevens (naam, voornaam, adres, etc.) toevoegen.

Herlaad je kaart en bevestig je identiteit.

  • Je hebt bovenstaande stappen voltooid? Dan word je doorgestuurd naar onze online herlaadpagina.
  • Je hebt nu 30 dagen om je identiteit te bevestigen. Dit doe je door een herlaadbeurt uit te voeren via Bancontact.
  • Indien de herlaadbeurt niet via Bancontact maar bijvoorbeeld via VISA, MasterCard of een voucher gebeurt, zal de opwaardering wel uitgevoerd worden, maar je identiteit zal niet bevestigd worden.

Bevestiging

  • Na de herlaadbeurt wordt de toekenning van het krediet en de bonus bevestigd via sms.
  • Zodra je je identiteit bevestigd hebt, krijg je tweede sms ter bevestiging.
  • Als je een nieuw klantnummer hebt aangemaakt, ontvang je per e-mail je klantnummer en mijn.scarlet-gebruikersnaam.

Wat als je je niet identificeert?

Indien je de identificatieprocedure niet volgt en geen online herlaadbeurt via Bancontact uitvoert voor 07/06/2017, zal je herlaadkaart definitief geblokkeerd worden op 07/06/2017. Dit wil zeggen dat je niet meer zal kunnen bellen, gebeld worden, sms’en, surfen, etc.

Présentation

Scarlet is een telecommunicatieprovider die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Scarlet biedt vaste en mobiele telefoniediensten, internetverbindingen en digitale televisie. Meer info

My scarlet App

Controleer gratis je scarlet postpaid-verbruik via je smartphone.

Beschikbaar voor iPhone en Android

Cookie policy

Scarlet gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker en aangenamer te maken en om de inhoud beter af te stemmen op uw behoeften en voorkeuren. U kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van de website niet of niet optimaal werken. Indien je onze website verder bezoekt zonder je cookie-instellingen aan te passen, gaan we er van uit dat je de installatie van cookies aanvaardt. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en de mogelijkheid om de cookies op elk moment te blokkeren.

Close