banner

Meer info of bestellen?
Bel gratis naar 0800 84 000

Opgelet !

Scarlet is deze morgen geïnformeerd dat er een groot aantal klanten en niet-klanten van Scarlet een e-mail ontvangen hebben die lijkt op een door Scarlet verzonden e-mail.
De mail is verstuurd via het adres « no_reply@scarlet.be  » en is getekend « Scarlet Klantendienst », met als onderwerp « Rekening - 05/2015 ».

mail

Deze e-mail is een SCAM-e-mail die NIET door Scarlet verzonden is en die Scarlet dus niet in de hand heeft. Dit is een typisch geval van e-mail-fraude.

Wij vragen iedereen die de bewuste e-mail ontvangen heeft nadrukkelijk om de e-mail te negeren. Daarnaast waarschuwen we de ontvangers van de e-mail dat het Word-document in de bijlage van de e-mail besmet is met zogenaame malware die de PC van de gebruiker kan besmetten. Open het Word-document dus niet!

Scarlet heeft de SCAM-e-mail geblokkeerd voor zijn klanten, zij zullen de e-mail dus niet meer ontvangen.

De verzending van deze e-mail naar niet-Scarlet-klanten kan niet door Scarlet geblokkeerd worden. We onderstrepen nog eens dat het van groot belang is om de e-mail en de bijlage volledig te verwijderen.

Internet boost!

1 gb aan 5 €

Voeg deze maandelijkse optie toe om in alle vrijheid mobiel te surfen zonder onaangename verassingen op uw factuur.
Indien je reeds klant bent, voeg je deze optie toe via mijn.scarlet.be.
Meer info

My scarlet App [nieuwe versie]

Scarlet App

Controleer gratis je scarlet postpaid-verbruik via je smartphone
(belminuten, sms en MB). Beschikbaar voor iPhone en Android

Word peter van een familielid of vriend en steek tot 39 € korting op zak per ingeschreven nieuwe klant!

Veel gestelde vragen

Voor een snel antwoord op onze meest gestelde vragen kan je terecht op onze online supportpagina's.
Ga je verhuizen? Neem je scarlet aansluiting in een oogwenk mee naar je nieuw adres!

Nieuw! Proximus 11

De Jupiler Pro League integraal beschikbaar.

Voor 9,95 € per maand kan je alle 240 wedstrijden van de reguliere competitie, plus de 58 wedstrijden van de play-offs 1, 2 en 3 bekijken.

Je kan deze optie activeren via het tabblad "Mijn abonnement" in Mijn Scarlet.

Mail ons

Stuur je e-mail naar vraag@scarlet.be. Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord.

Bel ons

Voor alle administratieve vragen of voor het melden van een storing, kan je terecht op het nummer 02 275 27 27 (zonaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 9u tot 21u (zon- en feestdagen gesloten).

Met je Scarlet Mobile bel je onze klantendienst gratis via het verkort nummer 1992.

Chat met ons

Voor een vraag over je rekening of factuur, of een andere administratieve vraag kan je ons ook contacteren via chat. Onze medewerkers zijn via chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 10u00 tot 16u30 (zaterdag, zon- en feestdagen gesloten).

Belangrijke informatie

Je hebt in de pers vernomen dat er zich de komende winter een stroomtekort kan voordoen. Om dit stroomtekort te beheren kan netbeheerder, Elia, bepaalde zones in het land tot 3 uur zonder stroom zetten. Scarlet informeert haar klanten over de gevolgen van deze stroomonderbrekingen, in afwachting van bijkomende maatregelen van de overheid en van Elia.
Meer info

Mobiele communicatie

De antennes van het Proximus netwerk zijn uitgerust met batterijen die een stroomonderbreking van 2 uur kunnen opvangen. Gedurende die periode blijft het mogelijk om je gsm te gebruiken. We raden iedereen aan zich tijdens een stroomonderbreking te beperken tot sms-berichten. Deze belasten de batterijen (van de gsm en de antennes) minder, waardoor iedereen langer bereikbaar blijft.

Internet – digitale TV – vaste telefonie

Als de elektriciteit in je zone uitvalt, zal het internet, digitale TV en vaste telefonie van Scarlet niet werken. Je modem die deze diensten aanstuurt heeft immers elektriciteit nodig om te kunnen functioneren.

Praktische tips

Laad je gsm goed op – beperkt het verbruik van je smartphone door de wifi en dataconnectie uit te schakelen.

Zit je in een zone waar de stroom wordt onderbroken, sluit dan al je toestellen handmatig af vóór de stroomonderbreking. Gebruik hiervoor de aan/uit-schakelaar. Trek tevens de stekker uit het stopcontact. Op deze manier voorkomt je schade aan je toestellen door het ongecontroleerd opstarten van je toestellen. Is er opnieuw stroom in je regio, laat dan eerst de modem volledig opstarten. Daarna kan je de decoder opnieuw inschakelen.

Présentation

Scarlet is een telecommunicatieprovider die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Scarlet biedt vaste en mobiele telefoniediensten, internetverbindingen (ADSL en VDSL) en digitale televisie.

My scarlet App

Controleer gratis je scarlet postpaid-verbruik via je smartphone.

Beschikbaar voor iPhone en Android

Cookie policy

Scarlet gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker en aangenamer te maken en om de inhoud beter af te stemmen op uw behoeften en voorkeuren. U kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van de website niet of niet optimaal werken. Indien je onze website verder bezoekt zonder je cookie-instellingen aan te passen, gaan we er van uit dat je de installatie van cookies aanvaardt. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en de mogelijkheid om de cookies op elk moment te blokkeren.

s

Close