Wat zijn mobiele betalingen?

Mobiele betalingen zijn diensten die door derden worden aangeboden die op je Scarlet factuur verschijnen. Enkele voorbeelden hiervan zijn een bus ticket van De Lijn, een parking ticket, …

Het verschil met premium diensten is dat je bij een mobiele betaling effectief voor een geleverde dienst betaalt, en dus niet enkel voor een sms of een telefoongesprek.

Opgelet! Scarlet faciliteert de betaling van deze diensten aangeboden door derden. Scarlet is niet verantwoordelijk voor de aankoop. Je dient je rechtstreeks tot de dienstaanbieder te richten in geval van vragen en/of klachten. De dienstaanbieder dient zijn contactgegevens op te nemen in alle openbare vermeldingen volgens art. E.T.109.696.

Je werd gefactureerd voor een mobiele betaling. Hoe contacteer je de aanbieder?

Is er een limiet voor mobiele betalingen?

Bij een verbruik van € 20 per week aan mobiele betalingen ontvang je een sms en worden alle mobiele betalingen geblokkeerd. Je kan mobiele betalingen opnieuw activeren door react mpay via sms te versturen naar 1994.

Bij een verbruik van € 40 in dezelfde week aan mobiele betalingen ontvang je een sms en worden alle mobiele betalingen permanent geblokkeerd.

Kan ik met Scarlet prepaid mobiele betalingen uitvoeren?

Ja! Dit perfect mogelijk zolang het saldo van je prepaid kaart toereikend is.

Indien het saldo niet toereikend is, dan ontvang je een bericht van de aanbieder.

Waar kan ik mijn mobiele betalingen raadplegen?

Je kan je mobiele betalingen raadplegen via mijn.scarlet.be op het tabblad Mijn verbruik. Via nog niet aangerekend verbruik kan je bij mobiele betalingen de mobiele betalingen zien die nog niet gefactureerd werden of je kan de mobiele betalingen voor een bepaalde factuur consulteren.

Op de factuur worden mobiele betalingen apart weergegeven bij mobiele betalingen.