Waar vind ik een overzicht van mijn onbetaalde facturen?

Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Klik op het tabblad Mijn Factuur en betalingen.

Je krijgt meteen je meest recente factuur te zien. Klik op Toon/verberg geschiedenis.

Status geeft de betaalstatus van een specifieke factuur weer: Onbetaald of betaald.

Om de details van een specifieke factuur te bekijken, klik je op PDF.

In het PDF document vind je de betaalgegevens om de overschrijving uit te voeren.

Belangrijk!

  • Indien meer dan één factuur onbetaald is: geef voor iedere onbetaalde factuur een afzonderlijke overschrijving in met het juiste bedrag en de juiste gestructureerde mededeling. Je betaling wordt dan automatisch geboekt in onze systemen.
  • Het kan tot 5 dagen duren alvorens de betaling door de bank uitgevoerd werd en verwerkt is door onze systemen. Onze medewerkers kunnen dit proces niet versnellen.
  • Om herinneringskosten en blokkering te vermijden, betaal altijd voor de uiterste betaaldatum of kies voor domiciliëring.
  • Ontvang je liever een factuur via e-mail of per brief? Wijzig je afleverwijze.
  • Waar vind ik de details van het verbruik voor een specifieke factuur?