FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kan je abonnement op verschillende manieren opzeggen:

  • Via mijn.scarlet
  • Via e-mail
  • Brief naar Scarlet NV - Postbus 10008, B-3570 Alken
  • Via Easy Switch (behalve voor mobiele nummers). Meer informatie hierover kan je hier vinden.

Enkele dagen na de stopzetting van je abonnement zullen we je een brief bezorgen met alle informatie. Bij deze brief zit een sticker waarmee je je toestellen kan terugbrengen in een verkooppunt van Bpost.

Vergeet zeker niet van onderstaande gegevens te vermelden indien je geen gebruik maakt van Easy Switch:

 

  • Je klantnummer en contactgegevens (gsm-nummer, e-mailadres en/of adres)
  • De gewenste datum van opzeg.
  • Je bankrekeningnummer (voor eventuele terugbetalingen).

 

We vernemen ook altijd graag waarom je het abonnement wil opzeggen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren.