Wat als je telefonie niet werkt?

Volg onderstaande stappen.

  1. Brandt de DSL LED op de modem constant?
    Ja
    Ga naar stap 2.
    Nee
    Controleer je bekabeling.

    Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.

  2. Brandt de Phone (1 of 2) LED op de modem constant?
    Ja
    Ga naar stap 3.
    Nee
    Ga naar stap 4.

    Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.

  3. Is het telefoontoestel aangesloten op de Phone 1 (of 2) poort achteraan de modem? Indien je slechts één telefoontoestel hebt, maak dan altijd gebruik van de Phone 1 poort.
    Nee
    Sluit het telefoontoestel aan op de Phone 1 poort achteraan de modem en test opnieuw.
    Niet opgelost? Ga naar stap 4.
    Ja
    Ga naar stap 4.
  4. Herstart je modem.
    • Haal de stroomkabel uit de modem en sluit deze opnieuw aan. Wacht tot alle LEDs opnieuw branden.
    • Niet opgelost? Ga naar stap 5.
  5. Voer een reset naar fabrieksinstellingen uit van je modem.