Hoe vraag ik mijn verhuis aan?

Opgelet! Het is belangrijk dat je Scarlet informeert dat je verhuist en je verhuis minimaal 4 tot 6 weken op voorhand aanvraagt. Het is tijdens je verhuis niet mogelijk om van abonnementsformule te wijzigen. Je kan je abonnementsformule wijzigen voor of na je verhuis.

 

 

Je dient al het materiaal (de modem, decoders, eventuele draadloze oplossingen en de bekabeling) mee te verhuizen. Een technieker komt bij je langs om het materiaal opnieuw aan te sluiten.

 

 

Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord om je verhuis aan te vragen.

 

 

Klik op het tabblad Mijn abonnement.

 

 

 

Klik naast Scarlet Trio op Openen en aanpassen.

 

 

 

 

Klik op Verhuizen.

 

 

 

 

Geef nu je nieuwe adresgegevens in.

 

 

 

 

Geef vervolgens je telefoon- en gsm-nummer in. Indien er al een vast Belgacom/Proximus-telefoonnummer op je nieuwe adres aanwezig is, vink je deze optie. Indien dit niet het geval is of je weet dit niet zeker, dan kies je best voor de 2de optie.

 

 

Kies vervolgens een verhuisdatum en vink het vinkje om de verhuisvoorwaarden te accepteren aan. Eventuele opmerkingen kan je noteren in het veld het onderaan.

 

 

 

Klik op Doorgaan.

 

 

Je verhuis is nu ingegeven en je wordt spoedig gecontacteerd om een afspraak met een technieker te maken.