Wat is TV replay?

Met TV Replay kan je tot 36 uur terug uitzendingen bekijken in je TV gids die je gemist hebt.

Wat is het verschil tussen TV Replay en TV Replay +?

Hieronder vind je een vergelijking tussen TV Replay en TV Replay +:

TV Replay (€3/maand):

  • een lopend programma hervatten.
  • tot 36 uur teruggaan in de TV gids.
  • terugspoelen en pauzeren in gemiste programma's.

 TV Replay + (€5/maand):

  • een lopend programma hervatten.
  • tot 36 uur teruggaan in de TV gids.
  • terugspoelen en pauzeren in gemiste programma's.
  • vooruitspoelen in gemiste programma's.

Voor welke kanalen is TV Replay beschikbaar?

TV Replay is niet beschikbaar voor alle kanalen noch alle programma’s.

Programma’s waarvoor TV Replay beschikbaar is zijn in de TV gids aangeduid met dit icoon:

Kanalen waarvoor TV Replay beschikbaar is: RTL TVI, RTL TVI HD, Plug RTL, Plug RTL HD, Club RTL, Club RTL HD, La Une, La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, AB3, AB3 HD, één, één HD, Canvas, Canvas HD, Ketnet, vtm, vtm HD, vtm Kzoom, Kadet, Vitaya, VIER, VIER HD, VIJF en VIJF HD.

Hoe werkt TV Replay?

  • Druk op de knop TV Guide van de afstandsbediening.
  • Druk op de knop  om reeds uitgezonden programma’s te bekijken.
  • Selecteer het gewenste programma met het Replay icoon met de OK toets van de afstandsbediening.
  • Om een programma dat op dit ogenblik uitgezonden wordt opnieuw te starten, kies Herstarten in het menu.
  • Om een programma dat al uitgezonden werd opnieuw te bekijken, kies Bekijken in het menu.

Opgelet! Omdat de zenders mogelijk niet alle rechten bezitten op bepaalde programma’s, is het mogelijk dat je deze programma’s niet uitgesteld kan bekijken. Als je een uitroepteken (!) ziet staan bij een bepaald programma, dan is herbekijken niet mogelijk eenmaal het volledig is uitgezonden. Tijdens de uitzending kan je wel nog terugkeren naar het begin.

Hoe TV Replay bestellen?

Heel eenvoudig!

Bestel TV Replay via mijn.scarlet.be:

  • Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Klik op het tabblad Mijn abonnement.
  • Klik op de knop openen en aanpassen naast Proximus TV.
  • Klik op de knop activeren naast TV Replay.
  • TV Replay wordt na 48 uur geactiveerd.

Bestel TV Replay onmiddellijk via je decoder:

  • Druk op de Menu toets.
  • Kies Mijn account > Mijn abonnement > Shopping > Themaboeketten > Replay met behulp van de pijltjes- en OK toetsen.
  • TV Replay wordt na 48 uur geactiveerd.

Opgelet! Je kan voorlopig enkel via de decoder bestellen wanneer de TV Replay icoontjes al zichtbaar zijn in de TV gids.

Wanneer je TV Replay + bestelt en je hebt al TV Replay, dan vervangt TV Replay + automatisch TV Replay.

Waarom is het TV Replay icoon niet zichtbaar in mijn TV Gids?

Indien de TV Replay icoontjes nog niet zichtbaar zijn, zullen deze 24 uur na je bestelling via mijn.scarlet zichtbaar zijn in de TV gids van je decoder.

TV Replay wordt na 48 uur na je bestelling via mijn.scarlet geactiveerd.

Moet de software van mijn decoder bijgewerkt worden voor TV Replay?

De software van je decoder moet inderdaad bijgewerkt worden. Dit gebeurt automatisch.

Hoe kan ik TV Replay annuleren?

Je kan TV Replay enkel annuleren via mijn.scarlet. Dit gebeurt vanaf de volgende facturatieperiode.